Maksutapa

Maksutapana käytämme ennakkomaksua, jolloin saat heti tilauksen tehtyäsi maksutiedot sähköpostiisi. Tilaus käsitellään heti, kun maksusuoritus näkyy tilillämme.

Toimitustavat

Käytämme tilausten toimittamiseen Suomen Postia. Pienet lähetykset toimitamme yhtenä tai kahtena kirjeenä suoraan postilaatikkoon, suuremmat tilaukset postipakettina. Pakettina lähtevistä tilauksista ilmoitamme aina asiakkaalle  lähetystunnuksen, jolla voi seurata paketin kulkua.

Toimituskulut

Toimituskulut määräytyvät tilauksen painon mukaan; 250 g:n asti 3 € , 250 g-500 g 5 € ja yli 500 g 6 €.Toimituskulut päivittyvät automaattisesti lisätessäsi tuotteita ostoskoriin.

Yli 80 €: n tilauksiin ilmainen toimitus!

Toimitusalue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitamme ainoastaan Suomen alueelle.

Toimitusaika

Tilatut tuotteet toimitetaan 1-5 päivän kuluessa tilauksesta. Pyrimme poistamaan loppuneet tuotteet verkkokaupastamme, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi.

Tuotteen palautus

Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta nuttunurin@luukku.com tai puh. 0409-124962.

Asiakas vastaa kaikista palauttamiseen liittyvistä kustannuksista itse. Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia. Jotta voimme hyvittää tuotteen ostohinnan kokonaisuudessaan, tulee tuotteen olla käyttämätön.

Virheellisen tuotteen palautus (esim. reikä /tahra kankaassa) on asiakkaalle maksutonta. Mikäli asiakas haluaa tilalle toisen tuotteen, voidaan korvaava tuote lähettää vasta sen jälkeen kun olemme vastaanottaneet asiakkaan lähettämän viallisen tuotteen. Mikäli virheellinen tuote korvataan rahallisesti, tulee asiakkaan lähettää sähköpostitse kuva tuotteesta sekä siinä ilmenevästä viasta.

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen.